Quick Tips

Cum să lucrezi de la distanță

Cum să lucrezi de la distanță când contează cel mai mult

Viața se derula de-a lungul timpului – muncă, familie, hobby-uri. Apoi, titlurile au urlat „PANDEMIC”, iar echipa dvs. de design a plecat de la distanță, antidotul cu guler alb la un virus teribil care își croiește drum în jurul globului.

Rezolvați-vă, vă propuneți să adunați resurse de lucru la distanță și să profitați la maxim de situația dvs. Când site-urile de știri și-au difuzat funcțiile de acasă, ați stocat fiecare sfat disponibil.

Dar pentru toate cercetările tale, ai putea spune că ceva a fost oprit. Viața de la distanță nu a fost viața bună pe care ți-ai imaginat-o. Ce miraj a fost. „Voi fi devreme devreme. Voi începe cafeaua. Voi face exercițiu. ”

Realitatea a lovit tare.

Imediat, au fost montate distrageri. Fluxul mental atât de ușor obținut în limitele cabinei tale a dispărut. Stomacul tău mormăia la ore ciudate. Copiii plângători i-au asaltat sănătatea. Șorțelele au sunat. Fie că nu ați găsit voința de a lucra sau nu ați putut înceta să funcționați. Nu exista un teren de mijloc.

Muncitorii de la distanță sunt extrem de productivi, dar există o perioadă de ajustare atunci când trec de la mediul „numai pentru muncă” al biroului la realitatea „de lucru și” a telecomenzii. (Proxyclick)

Acestea erau adâncimile. Ai fost zguduit, dar nu era rupt. Te-ai reorientat. Munca de la distanță a fost o lucrare în desfășurare și ați început să vă găsiți șanțul. Totuși, nu ai putut să nu te întrebi: „Nu pot să fac asta mai bine?”

Viața de la distanță are un ritm propriu. Este mai mult decât să iei ce se întâmplă în birou în afara biroului. Este o mentalitate, o cultură, o abordare transformatoare a ocupării forței de muncă. Bine, nu există o modalitate mai bună de a lucra.

Cum să lucrezi de la distanță: 9 sfaturi pentru proiectanți și echipe

1. Prioritizează cultura echipelor

Cultura contează la locul de muncă îndepărtat. Chiar dacă lucrați de acasă, este important să aveți legături semnificative cu colegii. Faceți timp pentru a vă arăta interesul în viața coechipierilor dvs. și asigurați-vă că puteți împărtăși și povești din lumea dvs.

Nu vă fie frică să spuneți glume, să schimbați memorii sau să folosiți emoji pe platformele de mesagerie. Fii rapid să răspunzi la întrebări, să sugerezi resurse și să recunoști realizările. Râsul și experiențele comune sunt bazele încrederii și productivității.

Emojii însuflețesc, adaugă umor și înmoaie tonul comunicării textului. (Emojipedia)

2. Utilizați instrumente de colaborare vizuală

Multe echipe de proiectare, chiar și cele adăpostite în același birou, nu se mai bazează pe panouri reale pentru filfragmentare, mapare a site-ului sau exerciții de idei. Instrumente precum Miro și Mural fac ca aceste eforturi cruciale de proiectare să fie mai ușor de documentat, distribuit și repetat.

Dacă echipa dvs. nu a utilizat un software de colaborare vizuală, este posibil să dureze o zi sau două pentru a deveni confortabil cu fluxul de lucru. Lipiți-l. În cadrul echipelor de la distanță, colaborarea și dezvoltarea conceptelor sunt lentoase atunci când artefactele de proiectare nu sunt accesibile într-o singură locație bazată pe cloud.

* Bonus: acum, când echipa dvs. este la distanță, merită să vă gândiți la ce ar însemna să treceți la un mediu de design comun, cum ar fi Figma.

Miro oferă mai multe șabloane de idei și concepte de dezvoltare. (Miro)

3. Faceți timp pentru a vă deconecta digital

Care este cel mai bun mod de a evita arderea digitală? Opriți dispozitivele și trageți-vă din coconul dvs. wifi. Munca de la distanță nu depinde de conectivitatea 24/7. Tu nu ești omniprezent și nu ar trebui să pretinzi că ești. Cel mai bun poate fi un loc la un moment dat. Cel mai mult puteți face este o sarcină la un moment dat.

Când lucrați online, nu ezitați să dezactivați notificările. Barajul de urlete, bipuri și timonerie vă va împiedica productivitatea și vă va submina bunăstarea emoțională.

 

4. Alinați stresul cu activitatea fizică

Schimbarea și incertitudinea creează stresul. Când stresul se dezvoltă, productivitatea scade. Există un remediu. Potrivit Clinicii Mayo, „Practic orice formă de exercițiu, de la aerobic până la yoga, poate acționa ca un calmant”.

Astăzi, aplicațiile de fitness abundă. Majoritatea oferă idei de antrenament, sfaturi de nutriție și urmărirea performanței. Yoga anulată? Încercați Downward Dog. Gym închis? Tonifiați-vă cu antrenamentul de 7 minute.

Preferă un ritm mai lent? Găsiți un circuit de întindere. Exersați exerciții de respirație. Utilizați o aplicație de meditație ghidată precum Headspace sau Calm. Sau, renunțați la antrenamente complete în favoarea exercițiilor cu un singur set țesute în zilele voastre.

Dacă antrenamentele solo te întristează, alătură-te unei provocări de fitness online sau pornește un grup Slack în care tu și colegii tăi îți poți împărtăși idei de exercițiu și ajutați-vă reciproc să rămâneți motivați.

Există nenumărate modalități de a rămâne activ acasă. Nu este necesar un echipament de exercițiu scump (Kelly Sikkema)

5. Mențineți un spațiu de lucru ordonat

Reamintiți-vă: „Sunt un angajat la distanță, nu un nomad digital. Nu voi lucra de la o autoutilitară, o piscină infinită sau înălțimile lui Machu Picchu. ” Apoi, creează-ți un spațiu de lucru liniștit și confortabil undeva în casa ta. Asigurați-vă că aveți loc pentru a răspândi și suficientă lumină pentru a vedea ce faceți (dacă puteți aduce o fereastră în mix, chiar mai bine).

La sfârșitul fiecărei zile, curățați-vă spațiul. Aruncați ambalajele. Scoate vasele. Îndreptați stilouri și caiete. Vă veți mulțumi în dimineața următoare.

Spațiile de lucru la domiciliu ar trebui să fie curate, bine iluminate și spațioase (dacă este posibil). (Slava Keyzman)

6. Prezentați-vă conceptele de design live

Când va veni momentul să prezinți concepte de proiectare, programați un apel video. Poate părea mai ușor să trimiteți un e-mail, dar nu este. Schimburile scrise sfârșesc aproape întotdeauna în confuzie. Informațiile cruciale își pierd impactul. Ideile se pierd în sintaxă. Întrebările devin acuzații. În loc de un apel video de 30 de minute, acumulați ore de neîntoarcere inutile.

FYI – Aceeași strategie se aplică pentru alegerile de zi cu zi. Dacă aveți nevoie de feedback de la un coleg de designer, adunați-vă gândurile, cereți să sunați la un apel rapid și prezentați-vă în direct.

7. Fii actor și beneficiează echipa

Apelurile video pot părea simple, dar au o vibrație total diferită decât interacțiunile dintre persoane. Amenințarea dificultății tehnice apare în fiecare întâlnire, dar chiar și atunci când apelurile sunt clare, există un urlete de timp ciudat care anulează subtilitățile comunicării non-verbale. Glumele și glumele inteligente sunt deosebit de complicate.

Poate suna ciudat, dar apelurile video sunt o oportunitate de a-ți canaliza actorul interior. Anunţa. Emote. Fii expresiv cu mâinile și corpul tău. Când colegii tăi vorbesc, dă din cap pentru a arăta că urmați. S-ar putea să vă simțiți fals, dar de fapt semnalizați că ați investit în conversație.

* Bonus: coechipierii tăi îți pot da seama când dai text subtil în afara ecranului.

Dacă sunteți nou la distanță, nu vă mirați să auziți cel puțin cinci dintre aceste fraze la fiecare apel video.

8. Investește în anularea zgomotului

Vorbind despre apeluri video, mergeți mai departe și achiziționați o pereche de căști care anulează zgomotul cu un microfon care anulează zgomotul. Nu iese ieftin. Nu vrei să stai acolo cu o mână care îți taie urechea și cu cealaltă protejarea microfonului. Vei veni la întâlniri îngrozitoare și te vei trezi prin cele mai imperceptibile sunete. În plus, nu este nimic mai rău decât să-i vezi pe coechipierii tăiți de fiecare dată când latră câinele în fundal.

Deși cheltuielile pline de aur, precum AirPod-urile Apple blochează zgomotul de fundal nedorit – o necesitate pentru lucrătorii îndepărtați cu copii, animale de companie sau ambele. (Shawnn Tan)

9. Definiți-vă disponibilitatea

Nu în ultimul rând, definește-ți disponibilitatea zilnică cu echipa ta. Puteți locui în același oraș, dar realitatea este că urmați orar diferit. Fii în avans dacă intenționezi să blochezi timpul pentru mâncare, concentrare sau familie. Echipa ta va aprecia transparența și vei simți mai multă libertate să te bucuri de pauzele tale.

 

Îmbrățișați avantajele lucrărilor de proiectare de la distanță

Ca designeri, avem privilegiul unic de urmărire. Urmărim problemele către soluții și împingem detaliile spre perfecțiune. În limitele grădinilor noastre cu pixeli atent îngrijite, avem autoritate. Când plecăm, se evaporă. Nu știm multe despre criza noastră actuală – cu atât mai puțin pe care le putem controla. Ceea ce avem este să alegem să rămânem capabili și să ne valorificăm la maxim resursele.

Nu greșiți, sunt resurse remarcabile. Avem conectare instantanee, la nivel global. Avem instrumente avansate de proiectare și acces fără precedent la informații. Avem capacitatea de a lucra din confortul (și siguranța relativă) a propriilor noastre case.

Munca de la distanță nu este o noutate, este evoluția naturală a lumii noastre bazate pe tehnologie. Indiferent dacă durează un sezon sau devine modul de funcționare permanent al echipei tale, profită la maxim, învață de la el, bucură-te.

Și stai în siguranță acolo.

Sursa articolului: https://www.toptal.com/designers/design-leads/how-to-work-remotely?ref=webdesignernews.com