Quick Tips

5 reguli de aur pentru continut

Blogging-ul a devenit un mod popular de auto-publicitate și de construire a unui brand personal. În același timp, rămâne cel mai bun mijloc de a furniza informații utile publicului. Lansarea blogului dvs. personal nu a fost niciodată atât de ușoară ca în prezent. Cu astfel de platforme precum WordPress, Blogger, Wix sau Tumblr, toată lumea poate încerca să fie blogger. Fără îndoială, există diferite avantaje ale unei astfel de activități pe internet. În primul rând, vă puteți împărtăși pasiunea și câștiga autoritatea ca specialist în special într-o nișă. În al doilea rând, puteți face cunoștință cu oameni care au aceleași interese. În total, puteți câștiga bani în plus sau chiar să-l faceți treaba dvs. principală.

Fotografie realizata de Arnel Hasanovic pe Unsplash

Cu toate acestea, nu fiecare blog de pe internet are succes și își conduce proprietarul la beneficiile menționate mai sus. Probabil că vă veți întreba: „De ce?”, Iar răspunsul nu poate fi atât de simplu pe cât poate părea dintr-o privire. Printre motivele pentru care atât de multe bloguri nu reușesc este renunțarea la cerșit este poate cel mai popular. În plus, Andy Crestodina, co-fondator al companiei de marketing, afirmă că ignorarea principiilor SEO, conținut de calitate scăzută, nu un design ușor de utilizat și prea multe reclame plătite contribuie mult la eșec. Conținutul rămâne o parte crucială a fiecărui blog, deoarece este în general principalul motiv pentru care blogul a fost creat. Să ne concentrăm pe aceste cinci reguli de aur pentru a fi sigur că „Conținutul este un rege” al paginii tale.

 

Folosește limbajul suculent al publicului tău

Fie că scrii pentru studenți, mămici tinere sau specialiști ai unei anumite ramuri, ar trebui să folosești limba pe care o vorbesc. Cheia aici este să specificați portretul cititorului țintă cât puteți. Răspunde la astfel de întrebări precum „Cum arată cititorul meu?”, „Ce muzică ascultă?” „Ce reviste citește?” – Ce poate fi interesant pentru el? și, desigur, „Care este scopul lui de a vizita blogul meu?”. După aceea, veți înțelege cum să vă adresați publicului în mod corect și să păstrați adepții.

 

Cercetări la sol

Înainte de a posta o informație nouă, petreceți o perioadă de timp cercetând subiectul. Nu știi niciodată dacă ceva pe această temă nu a fost postat deja. Urmăriți toți concurenții și blogul proeminent al nișei, deoarece vă poate ajuta să nu pierdeți timpul scriind despre aceleași lucruri. Chiar dacă ideea dvs. poate părea o noutate totală, o jumătate de oră de cercetare a subiectului în motorul de căutare o va face doar mai bună.

 

Mai multe poze, mai mulți cititori

Oamenii secolului XXI sunt vizuali, cu siguranță. Adăugarea unor imagini sau videoclipuri luminoase este întotdeauna o idee bună. Conținutul vizual face ca mesajul tău pe blog să pară mai atractiv și accesibil nu numai pentru cititori, dar și pentru căutătorii de căutare. Articolele condimentate cu o mulțime de fotografii de înaltă rezoluție sunt mai susceptibile să intre pe primele pagini prin interogările de căutare. Un lucru complicat aici este drepturile autorului. Ar trebui să utilizați numai imagini cu drepturi de autor sau să cereți permisiunea titularului. Puteți găsi cea mai potrivită platformă multimedia, cum ar fi Unplash sau GettyImages, precum și să creați conținut vizual pe cont propriu.

 

Se citeste de doua ori

Nimeni nu vrea să citească articole cu dactilografii, greșeli și o formatare proastă. Chiar dacă pare a fi atât de evident, nu toată lumea editează textul înainte de a posta. Drept urmare, internetul este plin de articole de blog de calitate scăzută, care nu merită să le citești. Unii bloggeri profesioniști care au echipe de manageri de blog angajează, de obicei, un scriitor de eseuri pentru a realiza editarea completă a articolului, la fel și oamenii care nu doresc să piardă timp la formatare și preferă să externalizeze acest tip de muncă.

 

Propoziții ușor de citit

Ultimul, dar nu cel mai puțin important este modul în care îți conduci mesajul către public. Uneori se pare că scriitorii de bloguri tind să copieze stiluri ale clasicilor din secolul al XIX-lea, făcând articolele lor complet ilizibile pentru oamenii moderni. Un conținut excelent are întotdeauna o structură clară, cu punctele principale la început. Va beneficia pagina dvs. web dacă utilizați liste cu puncte sau numerice, precum și dacă includeți „spații albe” între paragrafe. Crearea textului scanabil pentru cititor ar trebui să fie unul dintre obiectivele dvs. principale.

Din fericire, avem un sfat bun pentru tine. Există unele servicii care vă pot ajuta să editați articolele în funcție de lizibilitatea acestora. Unul dintre ei este editorul Hemingway, care evidențiază propoziții complexe, voce pasivă și fraze slăbitoare, astfel încât să puteți îmbunătăți articolul înainte de a posta.

 

Cuvinte finale

Aceste cinci reguli simple de aur sunt cei mai buni prieteni ai tăi din lumea creării de conținut. Scrierea și postarea de articole care vor câștiga zeci de like-uri nu este o sarcină imposibilă – ci doar o abilitate. Această abilitate ar putea fi dezvoltată ca mulți alții. După ce ați respectat aceste principii, problemele dvs. zilnice cu postările de pe blog nu vor mai face griji. Conținutul este un câmp uimitor pentru a vă exprima și ideile dvs., de ce să nu o faceți?

Sursa articolului: https://iconshots.com/marketing/5-golden-rules-of-writing-content-for-your-blog/?ref=webdesignernews.com